CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Pool för under 100.000  (läst 769 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jectofer

Pool för under 100.000
« skrivet: juli 27, 2024, 11:17:14:14 »
Nu börjat den ta form och vi hamnar faktiskt på en prislapp på under 100.000  :) Vi har gjort allt själva förutom grävningen. Planerar ett trädäck runt om poolen men har 25000 kr kvar innan 100.000 är uppnått.

Poolgiganten

Utloggad nyburjare

SV: Pool för under 100.000
« Svar #1 skrivet: juli 27, 2024, 12:52:11:11 »
Jaha då vet vi ... men vad vet vi ? hur långt är ett snöre , min granne har ett hus för 1,5 miljoner jag har ett för 5 miljoner, säger inte ett smack om man inte vet vaf för typ av hus man har, stprlek , typ , utrustning etc etc etc  , jag hade också en pool en gång , kosta bara mig 5000 kr , gick att bada med det var va det va :) 

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5630
  • Total likes: 509
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Pool för under 100.000
« Svar #2 skrivet: juli 29, 2024, 08:49:42:42 »
Lite mer info och bilder vore bra för att se vad du lyckats åstadkomma för de pengarna.
Alltid bra att få tips om vad som är möjligt om man har en bestämd summa att leka med.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag