User Info
|
Välkommen till Sveriges största forum om Pooler och SPA-bad!
Poolforum finns här för alla som har eller funderar på att skaffa sig swimmingpool, spa, bubbelbad, hörnbadkar eller badtunna eller liknande, vi hoppas att ni skall hitta något nyttigt här i forumet, men om ni inte gör det -Tveka inte att ställa en fråga!
I poolforum avhandlas det mesta som rör pool, spa eller bad:
- Pooler ovan mark, i mark eller inomhus.
- SPA-bad
- Poolmiljö, poolområden, altaner, trall och stenläggning.
- Vattenrening och kemi, allt om Klor, Baquasil, Brom Saltklorinatorer mm avhandlas i forumet!
- Uppvärmning: Solfångare, värmepump, elpatron, värmeväxlare, bergvärme eller fjärrvärme?
- Säkerhet, vad krävs egentligen för åtgärder när man har egen pool, svaren finns i forumet!
- Badtunnor och badkar har sina egna avdelningar..
Att ha en egen pool blir allt populärare, det med all rätt, för egen del kan jag säga att bygget av vår pool faktiskt har förändrat våra liv!
Inte för att de var dåliga innan, utan för att somrarna har blivit "så mycket längre och bättre" nu, ingen värmebölja krävs för att man skall våga sig i vattnet, poolen står alltid och väntar på ett besök, och besök kommer både den, du och din familj att få av era vänner och bekanta, så om du inte redan har pool - skaffa en, jag lovar, ni kommer inte att ångra er!
Till er som redan har pool - titta in i forumet, läs allt du behöver veta om poolvård, poolmiljö eller annat som ni kan ha nytta av - och du, ställ upp och hjälp alla andra som funderar på att bygga pool, tillsammans kan vi underlätta för varandra!
I forumet hittar du över 70 000 inlägg skrivna av fler än 7000 medlemar!
/Rickard
På OCS kan du jämföra och läsa mer om casino utan licens
Poolforum.se är optimerad för en bildskärmsupplösning på 1024 X 768 pixlar eller mer.
För egen del gillar jag bäst 1280 X 1024 pixlar eller mer.
Genvägar till de olika avdelningarna:
Nyliga ämnen
|
Klor
[Markpooler.]
|
SWIMORSINK Idag kl. 20:06:12
|
|
Läckande pool
[Markpooler.]
|
nyburjare Igår kl. 12:02:47
|
|
Läcker vår poolvärmepump? OBS ej kondens.
[Markpooler.]
|
Alvar juni 22, 2026, 16:15:40:40
|
|
Vattnet blir grönt i badbaljan! Har använt CombiTabs
[Vatten och kemi]
|
Poolandvändaren juni 22, 2026, 14:17:49:49
|
|
Cyanursyra
[Vatten och kemi]
|
Poolandvändaren juni 22, 2026, 14:08:44:44
|
|
Ny syn på livet och döden, infört "SPARTAK" på Avanzakontot, nåt du funderat på?
[Övriga frågor!]
|
Rickard juni 22, 2026, 07:40:56:56
|
|
Bestway Polysphere filterpump 5678L
[Ovanmarkspooler]
|
twallsten juni 21, 2026, 09:16:53:53
|
|
Uppskatta flöde genom backspolningvolym?
[Markpooler.]
|
nyburjare juni 18, 2026, 09:19:44:44
|
|
Ny pooltäckning
[Pooltäckningar]
|
Rickard juni 17, 2026, 08:43:36:36
|
|
PiscineDiag
[Markpooler.]
|
Poolandvändaren juni 10, 2026, 14:42:08:08
|
Online nu
|
|
User Info
|